sobota, 29 września 2018

#12 Niespodzianka z okazji 29 IX i 2 X (z niezwykłą książką w tle)


Biblia mówi o nich wielokrotnie. Jedni są bardziej znani, inni mniej, a o przeważającej większości wiemy bardzo, bardzo niewiele. Ponadto każdy z nas ma jednego z nich za szczególnego towarzysza życia. O kim mowa? Oczywiście o aniołach. Słowo "anioł" pojawia się w Biblii ponad 300 razy. Te wyjątkowe istoty są obecne na kartach Pisma Świętego od Księgi Rodzaju aż po Apokalipsę św. Jana.


fot. karigamb08 (Pixabay.com)

Sam doświadczam w życiu anielskiej pomocy. W książce pt. "Spotkanie z aniołem. Prawdziwe historie" autorstwa Joana Westera Andersona można znaleźć wiele wyjątkowych opowieści, które zdarzyły się naprawdę, a w których interwencje Bożych posłańców były bardzo wyraźne. Swego czasu ta lektura wciągnęła mnie i czytałem ją z wielkim przejęciem i podekscytowaniem.

Nie brakuje tych, którzy tego typu historie chcieliby włożyć między bajki, ale historie ludzi, którzy coś takiego przeżyli mówią same za siebie - aniołowie istnieją i to bardzo konkretnie działają w naszym życiu.

W dzisiejszym wpisie nie chciałbym tworzyć jakiegoś traktatu o aniołach (odsyłam do linków pod spodem), ale zwyczajnie zachęcić do sięgnięcia po wspomnianą książkę i zafascynowania się aniołami (oczywiście w ramach zdrowej ciekawości), a szczególnie do częstego przyzywania ich pomocy, a zwłaszcza Anioła Stróża, na co dzień.

Bądźcie zdrowi. Ściskam Was i pozdrawiam.

PS Daty 29 września i 2 października oraz tematyka aniołów jest mi bliska także z jeszcze jednego powodu. Być może kiedyś coś w tej sprawie się dowiecie ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz