środa, 17 stycznia 2018

#6 Niespodzianka z wyjątkowej okazji

Nie ukrywam, że to jedna z najważniejszych niespodzianek na Biblii i Historii.


Spełniło się jedno z moich marzeń!
Jak może już zauważyliście 17 stycznia br. ukazał się mój debiutancki artykuł na platformie Blasting News, poświęcony bardzo interesującemu odkryciu w sprawie Świętego Mikołaja, oto link:


Cieszę się, że mogę pisać też na Blasting News nie z powodu wzrostu jakiejkolwiek mojej chwały, ale poniekąd spełniło się moje marzenie, że Słowo Boże oraz wiedza historyczna mogą się rozszerzać.

Będę się tam starał pisać od czasu do czasu o wydarzeniach (newsach) dotyczących szeroko rozumianych właśnie kwestii Biblii i historii. Będzie to, można powiedzieć, Biblia i Historia w praktyce. Podzielę się też oczywiście pewnymi swoimi przemyśleniami (jak to w felietonach).

Oto link do mojego profilu na Blasting News:


Stworzyłem na blogach specjalną zakładkę, gdzie znajdują się linki do moich treści na Blasting News.

Jest dla mnie zaszczytem i powodem do radości to, że mogę pisać dla Was dwa blogi nie czerpiąc z tego żadnych materialnych korzyści.

Możecie jednak znacznie mnie wspomóc czytając i udostępniając moje teksty, które piszę na Blasting News.

Przy okazji, a może przede wszystkim, przyczynicie się do szerzenia wartościowych treści, w co bardzo gorąco wierzę, że takimi one będą.



Z góry dziękuję. Bóg zapłać!

Pozdrawiam Was ciepło. Wszystkiego dobrego.

Z Panem Bogiem!



PS Zawsze, jeśli tylko macie ochotę, możecie zarejestrować się na Blasting News i również pisać tam artykuły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz