sobota, 7 maja 2022

Tydzień Biblijny 2022

  Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus i Maryja zawsze Dziewica!

fot. pixabay.com

Tygodniu Biblijnym 2017 urodził się Biblijny Raban. W 2018 r. spotykaliśmy się po raz pierwszy codziennie na rozważaniu Słowa Bożego. W roku 2019 również spotykaliśmy się na Biblijnym Rabanie w ramach Tygodnia BiblijnegoPodobnie było 2 lata temu i rok temu. W tym roku na zakończenie Tygodnia Biblijnego odcinek sezonu 5 :)


Proponuję, aby na koniec tegorocznego Tygodnia Biblijnego usiąść przed Bogiem z Biblią i odpowiedzieć sobie przy Bogu na 7 pytań. Publikuję je poniżej pod tytułem "Pytając nad Słowem".


XIV Tydzień Biblijny 2022
 1 - 7 maja 

Dlaczego zaprosiłeś mnie dziś, dobry Boże, aby posiedzieć przy Tobie z Twoim Słowem?

Co chcesz mi przez nie powiedzieć? 

Co zrobić, abym bardziej kochał Twoje Słowo?  
 
Jak zmienić moje życie, aby było bardziej zgodne z Twoim Słowem?  

Co mogę zrobić, aby innych życie było też jak najpiękniejsze?  

Dlaczego Ty, Abba, Tatusiu, kochasz mnie, mimo że ja często upadam?

Jak mogę sprawić Ci, mój Boże, przyjemność? 

 
   
 
 
PS Zgodnie z tradycją zapoczątkowaną we wpisie nr 200 >>> pod tym i każdym następnym wpisem znajdziecie zachętę do modlitwy dowolną modlitwą, jeśli możesz to najlepiej Eucharystią, Różańcem św. lub Koronką albo przynajmniej krótkim "Zdrowaś Maryjo"; ale proszę Cię: choć trochę się pomódl! Pomódlmy się w intencjach Pana Jezusa i Maryi, bo oni wiedzą, co w danym momencie jest najlepsze. 

Zapraszam też serdecznie na profile społecznościowe, np. Biblia i Historia. 8 grudnia 2018 r. wystartował InBiRR – Internetowo-Biblijne Róże Różańcowe. Zachęcam Was do wspólnej modlitwy.

Wpis to przede wszystkim Słowo, modlitwa to modlitwa. Pozostał jeszcze czyn. Oczywiście wierzę i mam nadzieję, że każdy wpis jest zachętą do zmiany na lepsze czegoś w czynach, ale poczułem przynaglenie, żeby pod każdym wpisem podrzucać Wam jakąś inicjatywę związaną z szeroko pojętym Słowem Bożym, np. jego głoszenie, co jest bardzo bliskie idei biblijnego rabanowania. Gorąco zachęcam: pomóżmy!

Link do akcji, którą można wesprzeć >>>.

Jeśli przeczytałeś powyższy tekst przynajmniej się pomódl; jeśli możesz, pomóż też materialnie.

Bardzo Cię o to proszę.

Za wszystko serdeczne Bóg zapłać.  

Nie jestem biblistą i nie traktujcie proszę moich refleksji jako oficjalnej wykładni Kościoła, niemniej pragnę całym sercem i tak staram się czynić, aby moje przemyślenia wpisywały się w nauczanie Kościoła rzymskokatolickiego. Głęboko wierzę, że w rozważaniach pomaga i inspiruje Duch Święty.

Podzielcie się w komentarzach własnymi przemyśleniami, udostępnijcie też innym.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz